2010-03-21

NU ÄR TÄVLINGEN SLUT DESSA ÄR DOM VINNANDE BIDRAGEN

Lottas blogg Van en Gul mössa mejla mig din adress

Våren är ju helt underbar eftersom man verkigen både ser o känner hur glada och öppna alla blir. Mindre kul är ju att man ser de skitiga fönstren, men det är väl smällar man får ta ;)

Jag vill gärna vinna den gula mössan =)

För att just denna van var för att jag fick mig ett gott skratt :P

***************************************************
Tovis van den Lila mössan mejla din adress

Åh, den lila mössan var såå söt!!
Detta år ser jag verkligen fram emot våren, och det är en tid som jag längtat efter hela det senaste året.
Min första son föddes nämligen för ett tag sen och jag har längtat såå efter att få ta mysiga barnvagnspromenader med honom i solen. Bara njuta av vårluften och att få vara nybliven mamma. Och nu är jag snart äntligen där!
Kramar/

Klart att lilla son ska ha en söt lila mössa till våren :P

TACK TILL ER ALLA SOM VAR MED OCH TÄVLADE OM EN VÅR MÖSSA ÖNSKAR ALLA EN RIKTIG TREVLIG VÅR....LAILA LILLA RU'S

Inga kommentarer: